Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.

Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.

Deze cookies zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt. Deze cookies kun je niet uitzetten.
Deze cookies zorgen ervoor dat we het gebruik van de website kunnen meten en verbeteringen door kunnen voeren.
Deze cookies kunnen derde partijen, zoals YouTube of Vimeo, plaatsen.
Deze cookies stellen onze advertentiepartners in staat om doelgerichter informatie aan te kunnen bieden.

Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.

Sla het navigatie menu over en ga direct naar de inhoud

Storingen en werkzaamheden

Vervelend dat je een storing ervaart. Ons belangrijkste doel is om jou betrouwbare warmte en koude te leveren. Daarom voeren we regelmatig controles en (gepland) onderhoud uit. Zo zorgen we ervoor dat onze installaties optimaal functioneren. Werkzaamheden kondigen we vooraf aan, zodat je tijdig op de hoogte bent van eventuele hinder die je kunt ondervinden. Niet alle werkzaamheden kunnen we vooraf aangeven, omdat een storing soms onverwacht optreedt. Dit proberen we natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen.

Ik heb een storing, wat nu?

Een storing is natuurlijk erg vervelend. Wij staan voor je klaar en helpen je om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. In deze video legt onze collega Nathan je graag uit hoe je een storing herkent, waar je informatie vindt over de warmte-installatie en welke stappen je kunt ondernemen om de storing op te lossen.

Bekijk de video

Waar bevindt zich de storing?

De oplossing voor jouw storing hangt af van de locatie, oorzaak en het type storing. Er zijn twee soorten storingen: collectieve storingen en individuele storingen.

Collectieve storing

Bij een collectieve storing ligt de oorzaak buiten jouw woning, zie het grijze vlak in de afbeelding. Vaak hebben buren dan ook te maken met deze storing. Als de leveringsonderbreking komt door geplande werkzaamheden, dan communiceren wij dit tijdig (minimaal drie dagen van te voren) zodat je hierop voorbereid bent. In het geval van een onverwachte collectieve storing brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte en ondernemen we direct stappen om de storing te verhelpen. Als je van ons een melding hebt ontvangen over een collectieve storing, hoef je verder geen actie te ondernemen. Wij houden je op de hoogte totdat de storing volledig is verholpen.

Individuele storing

Bij een individuele storing vindt het probleem alleen plaats in jouw woning, zie de groene lijnen en het groene vlak in de afbeelding hiernaast. Mogelijk kan je de storing zelf oplossen.

Zelf storing oplossen?

Via onze handige storingshulp kan je sommige storingen ook zelf oplossen. Via een stappenplan bepaal je eerst waar de storing zich bevindt en hoe je deze zelf kunt oplossen. Is het niet mogelijk de storing zelf op te lossen? Dan laat de storingshulp je direct zien met wie je contact op kunt nemen voor hulp. Soms is dat Eteck, soms is dat de binnenhuisinstallateur.

Ga direct naar onze handige storingshulp Group 13
Een plaatje dat de demarcatie in een woning illustreert