Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Wij begrijpen dat je soms vragen hebt. Stel ze gerust, onze Customer Care-medewerkers zitten voor je klaar!
Momenteel is het erg druk op onze afdeling Customer Care, waardoor de wachttijden kunnen oplopen. We doen er momenteel alles aan om dit snel op te lossen. Excuses voor het ongemak, bedankt voor je geduld.
Een storing?
Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).
Zelf regelen
Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.
MijnEteck App
- inzicht in je verbruik
- melden van niet-urgente storingen
- bekijk je facturen
- status van je betalingen
Ga je verhuizen?
Ga je verhuizen naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck? Regel het snel en eenvoudig via MijnEteck. Op het moment dat het jou uitkomt. Geen gedoe, wel zo comfortabel!

Telefonisch contact
Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van Customer Care voor je klaar.
Mail ons
Stuur ons voor niet-dringende zaken een e-mail. Wij proberen je vraag binnen 14 werkdagen te beantwoorden.
Compliment of klacht
Iedere dag zetten we ons in om jou zo goed mogelijk te helpen. Soms word je positief verrast en soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag!