Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Wij begrijpen dat je soms vragen hebt. Stel ze gerust, onze Customer Care-medewerkers zitten voor je klaar!

Een storing?

Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis). Weten wat je zelf kunt doen? Bekijk het hier.

Bel 085 0218 000

Zelf regelen

Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.

Meer over MijnEteck

MijnEteck App

  • inzicht in je verbruik
  • melden van niet-urgente storingen
  • bekijk je facturen
  • status van je betalingen
Naar de MijnEteck App

Telefonisch contact

Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van de afdeling Customer Care voor je klaar.

Digitaal contact

Stuur ons voor niet-dringende vragen of opmerkingen een digitaal bericht. Zoals vragen over MijnEteck of over je factuur. Je krijgt van ons zo spoedig mogelijk een reactie.

Compliment of klacht

Iedere dag proberen we je zo goed mogelijk te helpen. Soms word je positief verrast en soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag!