Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Wij begrijpen dat je soms vragen hebt. Stel ze gerust, onze Customer Care-medewerkers zitten voor je klaar!

Momenteel is het erg druk op onze afdeling Customer Care, waardoor de wachttijden kunnen oplopen. We doen er momenteel alles aan om dit snel op te lossen, maar we verwachten dat dit nog tot in de laatste week van februari kan duren. Excuses voor het ongemak, bedankt voor je geduld.

Een storing?

Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).

Bel 085 0218 000

Zelf regelen

Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.

Meer over MijnEteck

MijnEteck App

  • inzicht in je verbruik
  • melden van niet-urgente storingen
  • bekijk je facturen
  • status van je betalingen
Naar de MijnEteck App

Telefonisch contact

Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van Customer Care voor je klaar.

Mail ons

Stuur ons voor niet-dringende zaken een e-mail. Wij proberen je vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.

Compliment of klacht

Iedere dag zetten we ons in om jou zo goed mogelijk te helpen. Soms word je positief verrast en soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag!