Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Wij begrijpen dat je soms vragen hebt. Stel ze gerust, onze Customer Care-medewerkers zitten voor je klaar!
Een storing?
Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).
Zelf regelen
Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.
Eteck App
- inzicht in je verbruik
- melden van niet-urgente storingen
- bekijk je facturen
- status van je betalingen
Ga je verhuizen?
Ga je verhuizen naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck? Regel het snel en eenvoudig via MijnEteck. Op het moment dat het jou uitkomt. Geen gedoe, wel zo comfortabel!

Stel je vraag
De medewerkers van Customer Care staan voor je klaar! Stel je vraag via ons formulier en ontvang binnen 3 werkdagen reactie.
Mail ons
Stuur ons voor niet-dringende zaken een e-mail. Wij proberen je vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch contact
Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van Customer Care voor je klaar.