Klacht of compliment? Vertel het ons!
Ik heb een compliment
Fijn dat je net zo blij met ons bent als wij met jou. Hier zetten we ons dagelijks voor in en jouw positieve ervaring motiveert ons om steeds weer nóg een stapje extra te zetten. Ben je tevreden over de klantenservice van Eteck? Bijvoorbeeld over een specifiek gesprek of een bijzondere actie? Laat het ons hier weten of stuur ons een e-mail via customercare@eteck.nl.
Ik heb een klacht
We doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen zodat je uiteindelijk tevreden bent. Soms gaat dit helaas mis en daar ben jij dan de dupe van. Sorry, dat had niet mogen gebeuren! We helpen je graag verder.
- Een klacht oplossen lukt het snelst wanneer je contact opneemt met ons team Customer Care via 085 – 0218 000. Dan zoeken we samen uit wat er precies is gebeurd en hoe we dit het best voor je kunnen oplossen.
- Heb je persoonlijk contact met ons opgenomen en ben je niet tevreden met het antwoord of de geboden oplossing? Dan heb je de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Dat kan eenvoudig online via dit formulier of stuur per post een brief naar Eteck, Antwoordnummer 11021, 2280 VC Rijswijk (een postzegel is niet nodig). Binnen 14 dagen na ontvangst krijg je antwoord van ons.

Komen we er uiteindelijk echt niet samen uit? Dan kan je als consument de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie óf aan het Europese ODR Platform. We hopen uiteraard dat het niet zo ver zal komen en gaan graag persoonlijk met je in gesprek.