Klacht of compliment? Vertel het ons!

Iedere dag zetten we ons in om jou zo goed mogelijk te helpen door antwoord te geven op jouw vragen. Soms ben je hierna goed geholpen, soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag! Dit helpt ons om je in de toekomst beter te kunnen helpen. Hieronder lees je hoe je jouw ervaring met ons kan delen.

Ik heb een compliment

Fijn dat je net zo blij met ons bent als wij met jou. Hier zetten we ons dagelijks voor in en jouw positieve ervaring motiveert ons om steeds weer nóg een stapje extra te zetten. Ben je tevreden over de klantenservice van Eteck? Bijvoorbeeld over een specifiek gesprek of een bijzondere actie? Laat het ons hier weten of stuur ons een digitaal berichtje.

Ik heb een klacht

We doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen zodat je uiteindelijk tevreden bent. Soms gaat dit helaas mis en daar ben jij dan de dupe van. Sorry, dat had niet mogen gebeuren! We helpen je graag verder.

Een klacht oplossen lukt het snelst wanneer je contact opneemt met ons team Customer Care via 085 – 0218 000.

Dan zoeken we samen uit wat er precies is gebeurd en hoe we dit het best voor je kunnen oplossen.

Komen we er uiteindelijk echt niet samen uit? Dan kan je als consument de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie óf aan het Europese ODR Platform. We hopen uiteraard dat het niet zo ver zal komen en gaan graag persoonlijk met je in gesprek.