Elke dag beter
1. Video's met handige uitleg
We hebben filmpjes gemaakt om u te helpen bij bijvoorbeeld storingen of om antwoord te geven op de vraag wat u van passieve koeling mag verwachten.
2. Verbeterde bereikbaarheid
Voor het melden van storingen kunt u ons 24/7 bereiken. Door intensievere training van onze medewerkers, worden meldingen steeds vaker direct afgehandeld. Daarbij wordt nu 99% van de bellende klanten binnen een minuut te woord gestaan. Ons doel is om 8 van de 10 telefoontjes binnen 30 seconden op te nemen. Hierin slagen we in de meeste gevallen al, al zien we wel dat dit op sommige piekmomenten nog een uitdaging is.
Wilt u die piekdrukte vermijden? Op woensdag, donderdag en vrijdag is het over het algemeen rustiger in ons call center. U kunt ook altijd via onze website, de MijnEteck-omgeving en via e-mail uw vragen stellen.
3. Storingszelfhulp op de website
Als u met een storing te maken heeft, wilt u dit zo snel mogelijk opgelost hebben. Naar verwachting kunt u vanaf juli ervoor kiezen om zelf eenvoudige storingen op te lossen via een stappenplan op onze website, zonder op een monteur te hoeven wachten. Voor hulp bij storingen blijven wij uiteraard voor u beschikbaar.
4. Uitleg over het warmtesysteem
Uit klanttevredenheidsonderzoeken bleek er vaak nog onduidelijkheid te zijn over de werking van het warmtesysteem, hoe daarmee om te gaan en voor welk deel u als bewoner of verhuurder zelf verantwoordelijk bent. Daarom hebben we video's gemaakt die uitleg geven over het warmtesysteem in uw woning:
5. Vernieuwing en verbetering van (overgenomen) warmtesystemen
We hebben geïnvesteerd in het verbeteren van warmtesystemen die we hebben overgenomen en nog niet aan onze kwaliteitsstandaard voldeden, zoals in Beljaart Dongen en Passewaaij in Tiel. Deze grootschalige renovaties blijven we uitvoeren waar nodig. Lees hier meer over de renovatie in Tiel.
6. Benadrukken samenwerking met binnenhuisinstallatie
We besteden aandacht aan het belang van zorg voor uw eigen binnenhuisinstallatie om storingen te voorkomen. Onze warmte (en of koude) wordt tot aan de warmtepomp of afleverset in uw woning gebracht. Daarna gaat het over in uw binnenhuisinstallatie. Eigenlijk net als bij gas of elektra. Het is belangrijk goed voor uw eigen installatie te zorgen.
Wist u bijvoorbeeld dat veel storingen te voorkomen zijn door te zorgen voor een goede druk in uw eigen binnenhuisinstallatie? Bekijk onze instructies hiervoor:

7. Verbeteringen aan web en app
Sinds eind 2024 zijn er vier updates geweest op onze website en de MijnEteck App. Waar er voorheen nog wel eens inlogproblemen waren, is de oorzaak daarvan inmiddels weggehaald. Ook zijn andere bugs opgelost en is de laadsnelheid van o.a. grafieken verbeterd. Er is veel geïnvesteerd in de stabiliteit van de website én u heeft nu de mogelijkheid om eenvoudig online uw bankrekeningnummer aan te passen. Daarnaast is met kleine aanpassingen het gebruiksgemak geoptimaliseerd, o.a. door aanpassing van de navigatiestructuur.
De komende periode verwachten we nog veel verbeteringen in onze web en app voor u te kunnen doorvoeren. Hou hiervoor de website en app in de gaten.
8. Transparantie over tarieven
We vinden het belangrijk dat we transparant zijn over onze tarieven en wie invloed hebben op de hoogte daarvan. Daarom maakten we onderstaande webinar:
We hopen dat deze verbeteringen verder bijdragen aan een positieve ervaring met Eteck. Uw feedback blijft belangrijk voor ons en we kijken uit naar uw reacties in het komende klanttevredenheidsonderzoek.
Heeft u nog vragen of suggesties? Neem gerust contact met ons op!