Als je een melding bij ons doorgeeft, wordt deze door Eteck of een van onze servicepartners onderzocht. Wordt vastgesteld dat er sprake is van een storing, dan zullen herstelacties worden geïnitieerd. Eteck spant zich daarbij in om je gedurende de duur van de storing voortdurend op de hoogte te houden van de ingezette herstelwerkzaamheden.
Hieronder een overzicht van de door Eteck geregistreerde collectieve storingen in de levering van warmte en/of warmtapwater in de afgelopen jaren:
Storingsregistratie 2024
Storingsregistratie 2023
Storingsregistratie 2022
Storingsregistratie 2021
Storingsregistratie 2020
Storingsregistratie 2019
Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.
Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.
Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.