Bij een collectieve onderbreking van de warmtelevering en/of het warm tapwater heb je recht op een vergoeding. Hierbij gelden twee voorwaarden:
Voor een storing die korter dan 8 uur duurde, ontvang je geen compensatie. Bij een storing van 8 tot 12 uur ontvang je een compensatie van € 35,00. Voor iedere 4 uur dat de storing langer duurt, heb je recht op een extra bedrag van € 20,00.
Wij zullen je informeren over deze vergoeding, je hoeft hier zelf geen verzoek voor in te dienen. De compensatie wordt meestal binnen 3 maanden en uiterlijk binnen 6 maanden uitbetaald.
Of je bij een individuele storing recht hebt op compensatie, is afhankelijk van de situatie. Als je meent dat je recht hebt op compensatie door een storing kun je met ons contact opnemen via ons contactformulier. Wij zullen je aanvraag beoordelen en beslissen of je recht hebt op compensatie.
terug naar pagina Storingen en werkzaamheden
Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.
Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.
Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.