Het krijgen van tevreden bewoners start bij goede communicatie. Wij willen daarom zo vroeg mogelijk in het traject met hen kennismaken. Dit doen wij op een wijze die past bij het project: van bouwplaatscommunicatie en zichtbaarheid in verkoopcentra tot aanwezigheid bij informatiebijeenkomsten. We communiceren transparant over het warmtesysteem in de woning, over eigendomsscheiding en onze tarieven.
Eindgebruikers kunnen ons 24/7 bereiken. Wel zo fijn mocht zich onverhoopt een storing voordoen. Bij storingen zijn we zo spoedig mogelijk ter plaatse. En bij urgente storingen ook 's nachts. Hierover zijn afspraken gemaakt in de Warmtewet, maar wij zetten graag een stapje extra. Daar maken wij afspraken over met onze onderhoudspartijen. Zo kunnen eindgebruikers onbezorgd en comfortabel wonen.
We gaan voor de beste service. Daarom vragen we aan alle eindgebruikers om feedback. Niet alleen met een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek. We werken continu aan optimalisatie. We vragen bewoners na contact met onze afdeling Customer Care naar hun ervaring, we laten hen beoordelen hoe zij de kennismaking met Eteck hebben ervaren en we gaan met hen in gesprek. Alles voor optimaal comfort. Want het kan altijd beter.
Via onze online omgeving MijnEteck en de Eteck App kunnen eindgebruikers veel zelf regelen. Wel zo handig! Zij hebben er online inzicht in hun verbruik en kosten, kunnen hun maandbedrag aanpassen, facturen inzien én hun verbruik vergelijken met anderen.
Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.
Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.
Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.