Dit team is op locatie aanwezig bij de oplevering van nieuwbouwwoningen om bewoners persoonlijk uitleg te geven over de werking van het systeem en hoe zij hier het best mee om kunnen gaan. Uit eerdere onderzoeken bleek een grote behoefte aan die informatie. Ook kunnen bewoners direct hun vragen stellen en bij eventuele opstartproblemen worden zij ter plekke geholpen.
Om tijdens piekmomenten ook telefonisch goed bereikbaar te blijven, is en wordt geïnvesteerd in hulp online. Sommige storingen kunnen namelijk eenvoudig door klanten opgelost worden. Dat scheelt veel tijd.
De inzichten van onze klanten zijn van grote waarde. Door deel te nemen aan het onderzoek, krijgen wij waardevolle informatie en ideeën. We zijn vastbesloten om onze dienstverlening te verbeteren. Het motiveert ons om te zien dat onze inspanningen bijdragen aan de tevredenheid van de klant en het moedigt ons aan om het allerbeste uit onszelf te halen.
Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.
Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.
Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.