Het is nu mogelijk om facturen via drie verschillende betaalmogelijkheden aan Eteck te betalen, te weten:
Betaal je op dit moment aan ons per automatische incasso?
Dan verandert er aan dat proces niets. Wel ziet de communicatie rondom maandfacturen, herinneringen, eind- en jaarnota’s er anders uit dan je mogelijk van ons gewend bent.
Betaal je op dit moment aan ons via handmatige betaling?
Dan ontvang je vanaf mei een e-mail met daarin de factuur en een IDEAL-betaallink of een brief met QR-code. Door op deze betaallink te klikken of de QR-code te scannen, kan de factuur direct worden betaald. Daarnaast kan je er ook voor kiezen om met een handmatige bankoverschrijving te betalen, dit is in de nieuwe situatie niet anders.
Indien je brieven per post ontvangt, dan krijg je een brief thuisgestuurd met daarin een QR-code. Door de QR-code te scannen kom je automatisch in een beveiligde betaalomgeving van IDEAL. Hier kan je eenvoudig de betaling voldoen. Zie hiernaast een voorbeeld van de brief met QR-code.Twijfel je over de echtheid van een bericht van ons? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard staan we ook voor je klaar voor vragen over deze wijzigingen.
Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.
Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.
Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.