19 april 2024

Optimalisatie dienstverlening bronenergieprojecten

Om de service aan onze klanten op het gewenste niveau te houden en waar mogelijk verder te verbeteren, bewaakt en toetst Eteck voortdurend de kwaliteit van haar dienstverlening. Zo ook haar dienstverlening aan klanten in de bronenergieprojecten. Naar aanleiding daarvan voerde Eteck de afgelopen periode al diverse optimalisaties door: zowel organisatorisch (niet direct merkbaar voor de klanten) als ook in het contact met onze klant (direct merkbaar).

In de laatste categorie hebben we, specifiek voor onze bronenergieklanten, weer een volgende stap gezet. Vanaf heden is voor deze klanten de informatie op het Product- en Tarievenblad verder uitgebreid.

Met de uitbreiding van de informatie op het Product- en Tarievenblad geeft Eteck haar bronenergieklanten duidelijkheid over en beter inzicht in de kwaliteit van de zeerlaagtemperatuurwarmte (bronenergie) die zij van Eteck mogen verwachten. Ook biedt de toegevoegde informatie meer duidelijkheid over de acties die de klant kan nemen op het moment dat hij van mening is dat Eteck niet of onvoldoende aan die kwaliteitsverplichting voldoet.

Deze aanpassing op het Product- en Tarievenblad volgt op een reeks eerdere aanpassingen voor bronenergieklanten met als doel meer transparantie te creƫren rondom de dienstverlening van Eteck en de veelal complexe wet- en regelgeving die daarop van toepassing is.

Voor bronenergieklanten is het vernieuwde Product- en Tarievenblad vanaf heden te bekijken op MijnEteck.