11 september 2023

Klanttevredenheid onderzoek 2023

Als onderneming zijn wij continu in beweging om een goede dienstverlening aan te bieden. Om ons te helpen in die reis van optimalisaties, hebben wij ook dit jaar een tevredenheidsonderzoek uitgezet onder onze klanten. Dit onderzoek vindt plaats in de vorm van een enquête die afgelopen week naar onze klanten is verstuurd.

Naar aanleiding van eerdere feedback:

Dit team is op locatie aanwezig bij de oplevering van nieuwbouwwoningen om bewoners persoonlijk uitleg te geven over de werking van het systeem en hoe zij hier het best mee om kunnen gaan. Uit eerdere onderzoeken bleek een grote behoefte aan die informatie. Ook kunnen bewoners direct hun vragen stellen en bij eventuele opstartproblemen worden zij ter plekke geholpen.

Ontdek in deze video meer over het Welkom Thuis-team en de ervaring van bewoners.

  • Online-hulp

Om tijdens piekmomenten ook telefonisch goed bereikbaar te blijven, is en wordt geïnvesteerd in hulp online. Sommige storingen kunnen namelijk eenvoudig door klanten opgelost worden. Dat scheelt veel tijd.

Wij waarderen feedback

De inzichten van onze klanten zijn van grote waarde. Door deel te nemen aan het onderzoek, krijgen wij waardevolle informatie en ideeën. We zijn vastbesloten om onze dienstverlening te verbeteren. Het motiveert ons om te zien dat onze inspanningen bijdragen aan de tevredenheid van de klant en het moedigt ons aan om het allerbeste uit onszelf te halen.