Ik heb een storing, wat nu?
Ik heb een storing, wat nu?
Een storing is natuurlijk vervelend. Wij staan voor je klaar en helpen je om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. In onderstaande video legt onze collega Nathan uit hoe je storingen herkent, waar je informatie vindt over de warmte-installatie en welke stappen je kunt nemen om de storing op te lossen.
Zelf snel een storing oplossen
Ervaar je op dit moment een storing of merk je dat de verwarming anders werkt dan dat je gewend bent? Bekijk dan bovenstaande video en volg ons stappenplan. Dat is de snelste route naar een oplossing.
Op onze website www.eteck.nl/storingen vindt je handige instructies en nemen we je aan de hand om eventuele (storings) problemen snel op te lossen. Daarnaast geven we online tips om duurzaam te verwarmen en advies voor onderhoud aan de binnenhuisinstallatie om storingen te voorkomen. Ook vindt je online meer informatie over wie er verantwoordelijk is voor jouw binnenhuisinstallatie en waar je storingen aan deze installatie kunt melden.
Complexe storing? Wij staan voor je klaar!
Is de storing complex en lukt het niet om het probleem te verhelpen? Of heb je een urgent probleem, zoals een lekkage of tapwater dat niet warm wordt? Neem dan telefonisch contact met ons op via 085 – 02 18 000. Op dit nummer zijn wij 24/7 bereikbaar om je te helpen.
Voor minder dringende storingen, zoals een lagere temperatuur in huis dan je wenst, kun je eenvoudig een melding maken via MijnEteck Online of via de MijnEteck App. Zo hebben wij direct de juiste informatie en kunnen we het probleem sneller voor je oplossen. Heb je nog geen MijnEteck account? Maak deze dan eenvoudig aan via onze website.
Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Ga hiervoor naar eteck.nl/contact