Onze dienstverlening

Assetmanagement

Binnen onze missie om Nederland duurzaam te verwarmen zijn wij verantwoordelijk voor een optimale klantbeleving, duurzaamheid en financieel rendement van onze meer dan 200 duurzame warmtesystemen door heel Nederland.

Instandhouding en optimalisatie

Wij voorzien onze klanten van duurzame en betrouwbare warmte en koude. Dit doen we door te zorgen dat systemen betrouwbaar blijven door gedegen onderhoud, innovaties en tijdige aanpassingen of vervangingen. Hiermee zorgen wij ervoor dat de systemen energetisch optimaal draaien en onze eindgebruikers zo min mogelijk storingen ervaren.

Foto van de technische ruimte op project Centrumeiland in Amsterdam-IJburg

24-uursbewaking van systemen

Onze installaties bewaken wij op kwaliteit en leveringszekerheid. Storingen in installaties behandelen wij zo spoedig mogelijk. Wij werken hiervoor nauw samen met vaste gekwalificeerde onderhoudspartners. Zo kunnen eindgebruikers altijd vertrouwen op een hoge kwaliteit en vlotte afhandeling.

Onze onderhoudspartijen

Voor het onderhouden van onze warmtesystemen werken we samen met meerdere partijen. Ze werken lokaal of regionaal waardoor ze bij storingen snel ter plaatse kunnen zijn. Met veel onderhoudspartijen hebben we een jarenlange relatie opgebouwd. Zij werken mee aan onze missie om Nederland duurzaam te verwarmen en stellen de eindgebruiker centraal in hun dienstverlening.

Verbeteringen en renovaties

Soms vraagt een warmtesysteem meer dan regulier onderhoud en moet een installatie (vrijwel) volledig vernieuwd worden om ook in de toekomst goed te kunnen functioneren. Deze verbeteringen en renovaties voeren wij altijd uit om onze dienstverlening op het gewenste niveau te houden of om op ons niveau te krijgen. In 2020-2021 hebben wij prioriteit gegeven aan de verbeteringen van diverse warmtesystemen die wij in de afgelopen jaren hebben overgenomen. Ook hier willen we de bewoners onze kwaliteitsstandaard kunnen bieden. Hiervoor is een Publiek Statement opgesteld in 2020.